Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007

Μια αναστολή που θα... ανασταλεί


 
Τα πράγματα είναι λίγο στιμωγμένα τελευταία. Ή μάλλον τα πράγματα δεν είναι στριμωγμένα, εγώ είμαι. Από τα πράγματα. Η έρευνα πολυεπίπεδη. Η διάθεση επίπεδη. Και ο χρόνος ελάχιστος. Αρχίζει και η επιμέλεια του δεύτερου βιβλίου μου, οπότε ο χρόνος λιγοστεύει κι άλλο. Ε, δε θα τρελαθούμε κιόλας! Γι΄αυτό, μια μικρή -ελπίζω- αναστολή λειτουργίας είναι απαραίτητη. Αναστολή λειτουργίας του εγχειρήματος, όχι του μπλογκ. Για κάποιο διάστημα (άγνωστο πόσο) θα τα λέμε αραιά και πού, αλλά όχι για τον μικρό. Ο οποίος μεγαλώνει, βέβαια, αλλά αποκλειστικά μέσα στο μυαλό μου -άντε και στο file των σημειώσεων.
Κάποια στιγμή, η αναστολή θα... ανασταλεί. Δε συνηθίζω ποτέ ν' αφήνω στη μέση ό,τι ξεκινάω. Θα υπάρξει συνέχεια. Αργά ή γρήγορα. Ελπίζω γρήγορα. Ακόμα και να μην είναι γρήγορα, κάλλιο αργά παρά ποτέ.

9 σχόλια:

Τη 3:14 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ξέρω, ξέρω!Εύχομαι να πάνε όλα καλά
:-)))

 
Τη 3:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

@ Τσε
Θα πάνε :)

 
Τη 3:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Eroviana είπε...

Αναμένουμε λοιπόν! Καλή συνέχεια Χρήστο!

 
Τη 3:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

@ eroviana

Να 'σαι καλά. Κι εσύ, με το καλό, να επιστρέψεις στην πατρίδα :)

 
Τη 4:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger dodo είπε...

Με την ησυχία σου- θα έρθει στην ώρα του...

 
Τη 7:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Alexandra είπε...

καλά κάνεις.
χρειάζεται χρόνος για τις διορθώσεις και αρκετός...
όταν εσύ κρίνεις θα επιστρέψεις.
εμείς, όπως πάντα, θα επισκεπτόμαστε.
καλή συνέχεια.

 
Τη 8:24 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

@ dodos
Εγώ δε βιάζομαι. Ο... μικρός βιάζεται! Να μεγαλώσει

@ αλεξάνδρα
Σ' ευχαριστώ. Καλή συνέχεια και για σένα :)

 
Τη 3:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ladybug είπε...

Α έτσι ε? Μας γλύκανες καλά-καλά και τώρα μας αφήνεις στα κρύα του λουτρού? Διαμαρτύρομαι!

...αστειεύομαι βεβαίως. Εύχομαι να αξιοποιήσεις την αναστολή και κυρίως να μη νιώθεις καθόλου πίεση. Εμείς εδώ θα είμαστε :)

 
Τη 5:51 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Πασχαλίτσα, κι εγώ εδώ θα είμαι! :)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα