Οι φωστήρες ανακάλυψαν το... τρίευρο!

Λοιπόν, παιδάκια, πάμε όλοι μαζί: Αυτό είναι ένα ευρώ!
Το θέμα είναι ποια "παιδάκια" πρέπει να κάτσουν (ξανά) στα θρανία... Από την πρώτη δημοτικού. Ή μάλλον από το προνήπιο...
Και να που οι φωστήρες του εκπαιδευτικού μας συστήματος ανακάλυψαν το... τρίευρο!
Ιδού το θαυμαστό παράδειγμα από το βιβλίο μαθηματικών - παθηματικών της δευτέρας δημοτικού:
Πάει, λέει, ο Κωστάκης ή ξέρω γω πώς τον λένε και αγοράζει ένα αυτοκινητάκι. Δίνει στον πωλητή τρία ευρώ και παίρνει ρέστα ένα ευρώ. Πόσο κάνει το αυτοκινητάκι;
Το αυτοκινητάκι δεν ξέρω πόσο κάνει, κύριοι πάνσοφοι πεφωτισμένοι, το μυαλό σας όμως ξέρω πόσο κάνει.
Το μυαλό σας και μια λίρα! Τρίλιρη...
ΥΓ: Για να έχετε πληρέστερη εικόνα του τι εστί "σοφοί - πεφωτισμένοι", ρίξτε μια ματιά εδώ και εδώ.
14 σχόλια:
Πεντόλιρη δεν τους κάνει;;
ΥΓ Ακου τι παθαίνω πάντα με τα χαρτονομίσματα του Καναδά & της Αυστραλίας!!! Επειδή έχουν τη βασίλισα, δεν τα αποκαλώ δολάρια, αλλά λίρες...και με νυνηγούν όλοι! Αυστραλοί και Καναδοί!!!!
Ολοι έχουν παράπονα με τα νέα σχολικά βιβλία.
Μπορεί να έδωσε 3 € αφηρημένος ο Κωστάκης
για να δειξει ταχα μου οτι ρέει
το χρήμα...
Με 2 € τί μέρος αυτοκινήτου παίρνεις;;
:)
Kalimera!
an-lu, τα μονόλιρα πεντολιρα τσε πούν'τα; :)
εργοτελινα, προφανώς αυτό ακριβώς κάνουν οι ίδιοι οι αητοί (όχι αφηρημένα, σε μόνιμη βάση...) και γι' αυτό μπερδεύτηκαν...
Όσο για το μέρος του αυτοκινήτου που παίρνεις με 2 ευρώ, υποθέτω, την... τρύπα της κλειδαριάς!
Καλή σου μέρα :)
μα δεν καταλαβαίνω...δεν θέλετε τα παιδιά μας να γίνουν φωστήρες; αυτό προσπαθεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα - να τους μάθει πολλά όσο το δυνατόν πιό γρήγορα...
περίπου σαν να θές να γεννάς το παιδί σε ένα μήνα, νοικιάζοντας εννέα έγγυους...
καλέ μου λύκε, πολύ πετυχημένο το παράδειγμα που θέτεις!
Αγαπητέ Χρήστο, μάλλον δεν θα έχεις λάβει υπόψη ότι τα πεφωτισμένα μυαλά είναι απασχολημένα με τη σύνταξη του Νόμου λογοκρισιας στα blogs και περι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗΣ αυτολογοκρισιας.. ήδη μελετάται το θέμα στην ΕΕ..
Τα παιδιά μας, ευτυχώς, είναι πιο έξυπνα από κάτι ηλίθιους που δαιμονοποιούν ψηφιακούς χώρους και όχι μόνο "χωράφια του διαβόλου" όπως άκουσα τελευταίως...
φιλιά και κουράγιο:-)
(τα έχω περάσει προ πολλού και τα αντιμετώπισα με ίδιες δυνάμεις)
Aγαπητή Ροδούλα, δουλειά δεν είχε ο διάολος... θέριζε τα χωράφια του!
:)
"Τρία πουλάκια κάθονταν..." ;)
To θέμα, Ντόντο, είναι τι πλέκανε... Τα πουλάκια (μου)...
Είσαι πολύ θυμωμένος Χρήστο μου κι έχεις χίλια δίκια.
Σε κατανοώ πλήρως.
Θα πρότεινα να στείλεις μια επιστολή στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στον/στους σύμβουλο/ους του μαθήματος και σαφώς στους συγγραφείς.
Γιατί όχι και στον ημερήσιο τύπο.
Οι παρατηρήσεις σου είναι σαφείς, μπορείς να υποστηρίξεις δυναμικά τη θέση σου, οπότε...
Κάνε το!
Ας καταλάβουν, με τον ένα ή άλλο τρόπο, ότι οι πολίτες δεν έχουν αποκοιμηθεί.
Η πολιτεία, ναι. Δε λέω...
Καπετάνισσα, τα 'χω κάνει όλ' αυτά. Άλλωστε, στον τύπο δουλεύω και στους συγγραφείς που γνωρίζω (αρκετούς, στον ενάμισι χρόνο που έχω μπει στα "χωράφια" τους) έχω προωθήσει τα πάντα. Ακόμα και στο υπουργείο έστειλα επιστολή, αλλά, όπως αντιλαμβάνεσαι, είμαι σε λίστα προτεραιότητας (στις καλένδες)...
Ποια λίστα; Στον κάλαθο είσαι μαζί με μας που τα λέμε(εμείς είμαστε στη μαύρη λίστα), διότι αμαυρώνουμε την "μεταρρύθμιση"! Τρομάρα να τους έρθει! Κουράγιοοοοοοο, μπαμπά!
Renata μου, το ίδιο λέμε, απλώς εγώ το είπα πιο "κομψά"...
:)
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα