Οι άνθρωποι είναι
μπαγλαμάδες ολκής...
Θυμάστε τι λέγαμε πέσρι για τα Μαθηματικά - Παθηματικά της δευτέρας Δημοτικού;
Ε, λοιπόν, τα μαθηματικά (που δεν είναι βέβαια μαθηματικά, αριθμητική είναι, υπάρχει τεράστια διαφορά, δε χρειάζεται να τα ξαναλέμε) της τρίτης δημοτικού αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι είναι γελοίοι...
Το διαπίστωσα απ' την πρώτη στιγμή που έφερε η κόρη μου τα βιβλία σπίτι, αλλά έκανα υπομονή λίγο καιρό για να το διαπιστώσω και στην πράξη.
Ενώ, λοιπόν, η περσινή ύλη ήταν για εκκολαπτόμενους Αϊνστάιν, η φετινή είναι για... πλάκα! Τα παιδιά δεν κάνουν τίποτ' άλλο παρά επαναλήψεις, ουσιαστικά, της περσινής ύλης και μάλιστα με πολύ πιο απλό τρόπο.
Όχι, και φυσικά δεν έχω παράπονο από τη φετινή ύλη. Είναι ακριβώς η ύλη που απευθύνεται στην ηλικία των οχτώ ετών.
Αυτό που είναι αδιανόητο, εξωφρενικό, είναι το γεγονός ότι η ύλη ακολουθεί... αντιστρόφως ανάλογη πορεία από τη φυσιολογική! Πρώτα βγάζουν την πίστη των παιδιών, προσπαθώντας να τους δώσουν να κατανοήσουν τα ακατανόητα, κι έπειτα τους επαναφέρουν στη φυσιολογική ροή των πραγμάτων...
Αν αυτό δεν είναι απόδειξη ότι οι "σοφοί - πεφωτισμένοι" (ανευθυνο)υπεύθυνοι της σχολικής ύλης είναι μπαγλαμάδες ολκής, τότε ποια είναι;...
Αν δε θυμάστε τι έγραφα σχετικά την περασμένη περίοδο ή επισκέπτεστε για πρώτη φορά το μπλογκ, διαβάστε και αυτά:
* ET(s) go home!
* Αϊ σιχτίρ, πια, κύριοι "σοφοί - πεφωτισμένοι"!
* Οι φωστήρες ανακάλυψαν το... τρίευρο!
* Άσχετοι, αλαζόνες, χαραμοφάηδες και (πάνω απ' όλα) ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!
Θα με βρείτε και εδώ: http://www.fasoulasonline.com/
9 σχόλια:
Φίλε, εκπαιδευτικό σύστημα (ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ σύστημα) στην Ελλάδα είναι έννοιες ασυμβίβαστες....
και που να φτάσεις στο λύκειο να δεις τι έχουν να δουν τα μάτια σου...
barieeeeeeeemai!
Τσε, ακόμα και η έλλειψη συστήματος γίνεται χωρίς σύστημα...
an205, μέχρι τότε μπορεί να δουν ακόμα περισσότερα -και χειρότερα...
Ανήσυχε, μην ανησυχείς. Σε όλους μας συμβαίνει πού και πού...
μπαγλαμάδες ξεκούρδιστοι...
Σπύρο, φαντάσου να τους... κουρδίσουν κιόλας!
Καλά κουράγια, συνάδελφε! Έχω περάσει κι εγώ από κει...
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα