Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007

Ευχαριστίες εις... τριπλούν!

Ευχαριστίες... Το λιγότερο που μπορώ να κάνω...

Μες απ' την καρδιά μου, λοιπόν, ευχαριστώ, τον αγαπητό Νουβάντα, την γλυκύτατη Ντόλυ και την εξαιρετική συγγραφέα Λένα Μαντά, για τα κολακευτικά σχόλια που "ανέβασαν" στα μπλογκ τους. Κολακευτικά, ασφαλώς, όχι για την αφεντομουτσουνάρα μου (τι κολακευτικό να βρεις να πεις για πάρτη της;...) αλλά για τη "Μοίρα".

Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω ξεχωριστά τον καθέναν:

* Τον Νουβάντα για τον όμορφο τρόπο με τον οποίο παρουσίασε τη... διαφωνία μας!

* Την Ντόλυ για τις 536 λέξεις της (μαι και το σχόλιό της περιελάμβανε... πακέτο και το πρώτο μου βιβλίο).

* Τη Λένα Μαντά για το τόσο ζεστό της σχόλιο (είναι τεράστια τιμή για να ένα συγγραφέα να διαβάζει τέτοια λόγια, γραμμένα από έναν ιδιαίτερα πετυχημένο συνάδελφό του).

Ευχαριστώ από καρδιάς για τρίτη φορά - τρία τα σχόλια, τρεις και οι ευχαριστίες! :)

ΥΓ: Α, και για να μην ξεχνιόμαστε:

Αυτό, αυτό, αυτό είναι σωστό - Πρωτάθλημα και Κύπελλο και Ευρωπαϊκό!


(Θα με βρείτε και εδώ: http://www.fasoulasonline.com/)

10 σχόλια:

Τη 12:15 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ολα καλα ρε φίλε, αλλά το υστερόγραφο γιατί το έβαλες; Για να μας φτιάξεις πρωινιάτικα; (ξέρεις πως δεν είμαι γαύρος αλλά το μπάσκετ με πονάει πιο πολύ. Α ρε Φιλίππου...)

 
Τη 12:50 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Tσε, ένας... Ντέμης θα σας σώσει!
(Τωρα... σ' έφτιαξα ακόμα περισσότερο, ε;)
:)

 
Τη 1:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Σπύρος Σεραφείμ είπε...

έτσι, έτσι!
γιατί νόμισαν ότι θα το γύριζαν...

Υ.Γ.: σόρι, δεν μπόρεσα να έρθω, κλείνουμε τεύχος, μάλλον θα τα πούμε σε κάνα καφέ!
καλημέρες, Χρήστο μου

 
Τη 1:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Σπύρο, όπως είπες, νόμιζαν...

Ελπίζω να μπορέσεις την Πέμπτη στη "Μοίρα". Την πήρες την πρόσκληση;

 
Τη 2:20 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Nα ανοιξω και εγω τοτε Blog για να με ευχαριστησετε και εμενα δημοσιωσ!
Πλακα κανω, έτσι? :-)

 
Τη 2:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Σταυρούλα είπε...

Χρήστο, κι εσύ πράσινος? Φτου, γμτ! Άντε επειδή είσαι εσύ, το παραβλέπω! :))

 
Τη 3:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Γιώτα, άνοιξε εσύ κι εδώ είμαι εγώ! :)

 
Τη 3:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Ρενάτα, κι εγώ το παραβλέπω επειδή είσαι εσύ :)

 
Τη 7:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger NinaC είπε...

ΘΡΥΛΟΣ, ΟΛΕ!

 
Τη 8:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Ντόλυ, μέχρι την Πέμπτη σου συγχωρώ τα πάντα! Ακόμα κι αυτό το ατόπημα...

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα