Σάββατο, Ιουνίου 02, 2007

Πρόσκληση για όλους,

ακόμα και... αλλόθρησκους!


Όσοι πιστοί (και... άπιστοι, κατά μία έννοια) ευπρόσδεκτοι!
Η καφετέρια του "Ιανού" μας χωράει όλους, Παναθηναϊκούς, Ολυμπιακούς, ΑΕΚτζήδες και... αλλόθρησκους!
Όσοι δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε εκείνη την ώρα (ή όσοι βρίσκεστε κάπου εκεί κοντά και μπορείτε να την κοπανήστε για καμιά ωρίτσα) ελάτε να πιούμε το καφεδάκι μας παρέα. Δε νομίζω να περάσετε άσχημα. Θα υπάρχουν, λέει, εκπλήξεις και χάπενινγκ.
Εντάξει, τα βιβλία μπορεί να είναι για παιδιά (ή για όσους αισθάνονται παιδιά), αλλά η εκδήλωση είναι για μεγάλους (ή για όσους... δεν αισθάνονται μεγάλοι!).
Κάντε ένα κλικ πάνω στην πρόσκληση για περισσότερες λεπτομέρειες.
Σας περιμένω!

ΥΓ.: Ακολουθεί οσονούπω και η παρουσίαση της "Μοίρας". Θα ανέβει, εξυπακούεται, σχετικό ποστ.

(Θα με βρείτε και εδώ: http://www.fasoulasonline.com)

24 σχόλια:

Τη 1:13 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλα βρε Χρήστο, να μαθαίνω από το μπλογκ για την παρουσίαση; Περίμενα πρόσκληση!
Πλάκα σου κάνω, το κατάλαβες έτσι; Καλή επιτυχία σου εύχομαι ολόψυχα! Και θα προσπαθήσω να είμαι εκεί, αν και η ώρα είναι δύσκολη (ξέρεις εσύ).

 
Τη 1:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vatraxokoritso είπε...

Βλέπω τον τίτλο ενός από τα βιβλία σου..το αστείο είναι πως εγώ ξέρω έναν πιλότο που σίγουρα δεν κάνει για έρωτα.
Χαχαχα!
Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο.
Την καλημέρα μου, δεν έχει τύχει να διαβάσω κάποιο από τα βιβλία σου αλλά θα το κάνω σύντομα.
Καλή επιτυχία στο νέο σου βιβλίο.

 
Τη 1:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Τσε, κάθε πότε ελέγχεις το μέιλ σου; Τσέκαρέ το και... κάνε μου ξανά πλάκα για την πρόσκληση!
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές. Θα χαρώ να σε δω την Τετάρτη :)

 
Τη 1:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Βατραχοκόριτσο, καλωσόρισες :)
Σ' ευχαριστώ κατ' αρχήν για τις ευχές!
Όσο για τον πιλότο που δεν κάνει για έρωτα, χμ, για πες... λεπτομέρειες! Μπας και σκαρώσουμε κάνα... σίκουελ!
Θα εξερευνήσω σύντομα ενδελεχώς το μπλογκ σου (το οποίο, όπως διαπίστωσα ήδη από μια ματιά που έριξα, είναι απ' τα πιο παλιά).
Να 'σαι καλά! :)

 
Τη 7:34 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Sorry, τώρα το είσα το mail. Eλπίζω να τα πούμε την τετάρτη λοιπόν! ;-)

 
Τη 9:17 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλη επιτυχία σας ευχομαι παρόλο που οπως ξερετε ειμαι τελειως άσχετη με τα ποδοσφαιρικά!! Την παρουσιαση της Μοιρας πότε θα την κανετε?

 
Τη 11:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ελπίδα είπε...

Καλή επιτυχία Χρήστο μου, σε όλα!
Ποιος σε πιάνει φέτος!
Δεν πρόλαβα να κατέβω στα μαγαζιά για την ΜΟΙΡΑ.
Την δική μου μοίρα την είδα! Όλο εμπόδια είναι!
Ούτε τα μπλογκ δεν προλαβαίνω να διαβάσω τώρα!
Καλή συνέχεια!
Γράψε και για τον ΠΑΟΚ να το πάρω δώρο στον άντρα μου!

 
Τη 11:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Bίκυ, σ' ευχαριστώ :)
Η "Μοίρα" θα παρουσιαστεί προς το τέλος του μήνα. Η ημερομηνία δεν έχει "φιξαριστεί" ακόμα. Θα ενημερωθείς, να 'σαι σίγουρη :)

 
Τη 11:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Ελπίδα μου, να 'σαι καλά και σ' ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου :)
Μη το βάζεις κάτω, κάθε εμπόδιο για καλό!
Όσο για τον ΠΑΟΚ (αλλά και τον Άρη και τον Ηρακλή) υπάρχει ως ιδέα για το προσεχές μέλλον, αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν θα συμμετάσχω. Οι συγγραφικές μου προτεραιότητες αυτή τη στιγμή είναι εντελώς διαφορετικές. Θα το δούμε, πάντως.

 
Τη 12:37 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Σπύρος Σεραφείμ είπε...

άμα θέλετε πιλότο που να κάνει για έρωτες, έχετε, Χρήστο!

 
Τη 1:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger reginarosasamat είπε...

Tις καλυτερες ευχές μου, σιγουρα θα πάρουμε το βιβλίο για την ΑΕΚ!

 
Τη 1:53 π.μ. , Ο χρήστης Blogger reginarosasamat είπε...

οσο για την παρουσίαση λίγο δυσκολο να έρθω, μένω εκτός αθηνών και εργαζομαι τα μεσημέρια, αν και πολύ θα το ήθελα :)

 
Τη 11:50 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Σπύρο, το να γράφεις για έρωτες (και όχι μόνο) δε σημαίνει απαραίτητα ότι... κάνεις για έωτες (και όχι μόνο)...
:)

 
Τη 11:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Ρεγγίνα, σ' ευχαριστώ :)
Σε κάποια άλλη παρουσίαση θα τα πούμε σίγουρα!

 
Τη 2:53 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία της έκδοσης των ιστοριών των τριών μεγαλύτερων ομάδων της Ελλάδας !!

 
Τη 6:44 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Αγαπητέ bomber21, σ' ευχαριστώ πολύ.
(Αν κρίνω, πάντως, από το 2ο συνθετικό του προσωνυμίου σου, μάλλον... μαντεύω τι ομάδα είσαι!)

 
Τη 11:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας είπε...

Συγνώμη αλλά γιατί γράφετε σ' αυτό το μπλογκ για έρωτες χωρίς να διευκρινίζετε ποιός κάνει για πιλότος; Μην αφήνετε τέτοιες εκκρεμότητες παρακαλώ. Ο Χρήστος ή ο Σπύρος. Απαιτούμε να ξέρουμε. Ποιός από τους δυο.

 
Τη 11:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Λεία μου, απελθέτω απ' εμού το ποτήριον τούτο!
(Ακούς, Σπύρο; Αν δεν κατάλαβες, σ' σένα πέταξα το μπαλάκι!)

 
Τη 12:47 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ως ειδημων του ποδοσφαιρου (ολοι κρυβουν και εναν μεσα τους στο κατω κατω) σας ευχομαι καλη επιτυχια με το βιβλιο!

 
Τη 1:43 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Αγαπητέ μου ειδήμωνα, χάρηκα που με το σχόλιό σου μου έδωσες την ευκαιρία να ανακαλύψω το πολύ ενδιαφέρον μπλογκ σου. Και σ' ευχαριστώ θερμά για τις ευχές :)

 
Τη 9:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger dodo είπε...

Καλή επιτυχία!
(Ο Ιανός, θεός τού πολέμου δεν ήταν); ;-)

 
Τη 11:36 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Ντόντο μου, σ' ευχαριστώ :)
(Διπρόσωπος θεός, προστάτης των Ρωμαίων πολεμιστών)

 
Τη 1:33 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Καλημέρα και από μένα. Χάρηκα πολύ με την επίσκεψή σας στο blog μου. Κι εγώ τυχαία ανακάλυψα το δικό σας και μου άρεσε πολύ γι΄αυτό έβαλα και link. Επίσης μου κίνησε την περιέργεια το βιβλίο σας "Με λένε Μοίρα" και σήμερα το απέχτησα κιόλας για να πάρει τη σειρά του να διαβαστεί κι αυτό,το καλοκαίρι. Επειδή τον χειμώνα γράφω, αποφεύγω να διαβάζω, αλλά από τον Μάιο που παραδίνω το έργο μου στον εκδοτικό μου οίκο, είμαι ελεύθερη να απολαύσω την δουλειά ομότεχνων.
Μάλιστα αν η παρουσίαση του βιβλίου σας δεν συμπέσει με του δικού μου, τότε θα προσπαθήσω να έρθω.

 
Τη 2:02 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Κυρία Μαντά, σας ευχαριστώ πολύ για όλα! Είναι, εξυπακούεται, πολύ τιμητικό για έναν ουσιαστικά νεότευκτο συγγραφέα να μαθαίνει ότι μια επιτυχημένη συνάδελφός του "κεντρίστηκε" από ένα από το βιβλία του και φρόντισε ήδη να το αποκτήσει. Θα περιμένω ανυπόμονα τα σχόλιά σας! Και, φυσικά, θα χαρώ πολύ να σας δω στην παρουσίαση :)
(Αν θέλετε στείλτε μου το mail σας για να σας στείλω πρόσκληση. Το δικό μου είναι cfas@hol.gr)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα