Παρασκευή, Μαΐου 25, 2007

Μια "Ψιλικατζού" με...

μαγνητικές ιδιότητες!


Δε θα πω πολλά (δεν το συνηθίζω, άλλωστε, στα βιβλία που προτείνω).
Την "Ψιλικατζού" την ξέρετε, φαντάζομαι, οι πιο πολλοί από σας. Όπως και το ομώνυμο βιβλίο της -που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "IntroBooks".
Εγώ, ομολογώ, μέχρι πρόσφατα την ήξερα μόνο "κατ' όνομα". Πρόσφατα την ανακάλυψα και κατ' ουσίαν. Το ίδιο και το βιβλίο της.
Δεν έχω διαβάσει άλλο καθαρά "μπλογκικό" βιβλίο. Αυτό ήταν το πρώτο μου. Αλλά σίγουρα δε θα 'να το τελευταίο.
"Η Ψιλικατζού" δεν είναι μυθιστόρημα, είναι προσωπικό ημερολόγιο. Αλλά διαβάζεται σαν μυθιστόρημα. Και μάλιστα καλό μυθιστόρημα, πολύ καλό μυθιστόρημα. Διαβάζεται "νεράκι", κατά το κοινώς λεγόμενο. Η αφηγηματική του ροή είναι απλή και συνάμα συναρπαστική, ο λόγος του ζωηρός και κάπου κάπου βίαιος, η πλοκή συγκινητική και συχνά ανατρεπτική.
Αλλά το μεγαλύτερο προσόν το βιβλίου είναι η ιδιότητα της μαγνητικής έλξης που ασκεί πάνω στα μάτια, στα χέρια, στο μυαλό του αναγνώστη. Τουλάχιστον προσωπικά την ένιωσα αυτή την έλξη. Και, ομολογώ, την... καταφχαριστήθηκα. Μέχρι την τελευταία λέξη.
Να 'σαι καλά, Kωνσταντίνα!


(Θα με βρείτε και εδώ: http://www.fasoulasonline.com/)

6 σχόλια:

Τη 2:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ladybug είπε...

Μόνο θετικά σχόλια έχω διαβάσει ως τώρα. Δε μένει παρά να το αγοράσω (και αυτό!).

 
Τη 2:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Πασχαλίτσα, προσφέρεται κι ο καιρός αυτές τις μέρες για ένα καλό βιβλίο. Αν και, βέβαια, τα βιβλία είναι παντός καιρού
:)

 
Τη 3:18 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ladybug είπε...

Δυστυχώς, δεν μπορώ καθόλου να διαβάσω. Τα μαζεύω για αργότερα...

 
Τη 5:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Αν κρίνω από το τελευταίο σου ποστ, καταλαβαίνω το λόγο. Αλλά, πού 'σαι, πασχαλίτσα, φτιάχνει οσονούπω ο καιρός!
:)

 
Τη 1:29 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Χρήστο μου, με τιμά απίστευτα αυτή σου η κίνηση και ειλικρινά δεν περίμενα ποτέ τόσο όμορφα λόγια. Δεν τα μπορώ τα ευχαριστώ, δεν ξέρω πια αν έχουν κάποιο νόημα μετά από τέτοια κείμενα.
Έχω όμως να σου πω ότι με συγκίνησες πολύ... πάρα πολύ.
Εύχομαι μέσα απ΄την καρδιά μου το καινούργιο σου βιβλίο να κάνει ατέλειωτα ταξίδια.
Ευχαριστώ θερμά.

 
Τη 6:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

@ xpsilikatzou
Αγαπητή Κωνσταντίνα, δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το να μεταφέρω τα συναισθήματά μου τη στιγμή που διάβαζα το βιβλίο σου.
Κι εσύ με συγκίνησες. Ίσως και παραπάνω απ' όσο φαντάζεσαι...
Και σ' ευχαριστώ ξανά για τις ζεστές σου ευχές.
:)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα