Τρίτη, Ιουνίου 12, 2007

Να πώς τα 'φερε η... Μοίρα!

Λοιπόν, επειδή εξακολουθώ να λαμβάνω mail από αρκετούς μπλόγκερ -και όχι μόνο- σχετικά με τη "Μοίρα", τα βιβλιοπωλεία και την παρουσίαση, ορίστε τα οριστικά νέα (όπως τα 'φερε η... Μοίρα, δηλαδή):
1) Η παρουσίαση θα γίνει στις 28 Ιουνίου, στον "Ελευθερουδάκη". Η πρόσκληση, εξυπακούεται, θα ποσταριστεί εγκαίρως.
2) Η "Μοίρα" υπάρχει πλέον σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία. Και, απ' όσο μαθαίνω, δεν πάει κι άσχημα -για αρχή αν μη τι άλλο.
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον! :)
Περισσότερα, σύντομα.


(Θα με βρείτε και εδώ: http://www.fasoulasonline.com/)

22 σχόλια:

Τη 12:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Σπύρος Σεραφείμ είπε...

άντε, αυτό δεν το χάνω...

 
Τη 1:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Σπύρο, ούτε... κι εγώ!
Ανυπομονώ να σε δω εκεί, λοιπόν :)

 
Τη 3:24 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Kyrie Fasoyla elpizw na mh me ksexasete!!! Perimenw thn prosklhsh!!!
:-)

 
Τη 4:25 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Agapiti Vicky, gia sena tha filotehnithei eidiki prosklhsi!
(Afou se voleyoun kalytera ta greklish, apantaο analogos!)
:)

 
Τη 4:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Η 28η Ιουνίου είναι προς το παρόν ελεύθερη από δικές μου παρουσιάσεις και αν παραμείνει έτσι θα έρθω στην δική σας. Όσο για το βιβλίο σας, κανονικά πρέπει να πάει πάρα πολύ καλά. Έχω αρχίσει και το διαβάζω, είμαι περίπου στη μέση και η αλήθεια είναι οτι το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον, σε σημείο που δύσκολα το αφήνω από τα χέρια μου και δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο αυτή την εποχή. Όταν το τελειώσω, θα γράψω γι αυτό στο blog μου, όπως και για τα άλλα βιβλία του καλοκαιριού. Σας εύχομαι πάντως να είναι καλοτάξιδο και να βρει τη θέση του που του ταιριάζει στις καρδιές των αναγνωστών!

 
Τη 4:31 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κανονίστε να οργανώσετε και τίποτε στην Θεσσαλονίκη, Χρήστο Φασούλα.

 
Τη 4:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Κυρία Μαντά, τι να πω... Φαντάζομαι αντιλαμβάνεσθε πώς νιώθει ένας νέος συγγραφέας ακούγοντας κολακευτικά σχόλια από καταξιωμένο συνάδελφό του.
(Ενημερώστε μας για τις παρουσιάσεις σας, να τα πούμε κι από κοντά!)
:)

 
Τη 4:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

doratsirka, θα οργανώσουμε. Πιθανότατα Οκτώβρη - Νοέμβρη.

 
Τη 6:54 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Alexandra είπε...

ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

 
Τη 8:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Να 'σαι καλά, Αλεξάνδρα :)

 
Τη 3:27 π.μ. , Ο χρήστης Blogger dodo είπε...

Πολύ ωραία, θα σε παρακολουθώ γιά περισσότερα!

 
Τη 6:14 π.μ. , Ο χρήστης Blogger So_Far είπε...

Καλοτάξιδο και καλοδιάβαστο...

 
Τη 11:30 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Χρήστο, (αφήνω πια στην άκρη τον πληθυντικό γιατί παρατράβηξε και σου συνιστώ να κάνεις το ίδιο!), όταν ξεκίνησα πριν κάποια χρόνια (δεν είναι πολλά)στο χώρο της λογοτεχνίας, το πρώτο μου ββιλίο (λόγω εκδοτικού οίκου) πέρασε απαρατήρητο, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είχα πολυκαταλάβει τι μου γινόταν. Από τον καιρό που σύνδεσα το όνομά μου με τις εκδόσεις Ψυχογιός, τα πράγματα άλλαξαν. Δεν ξέρω αν και κατά πόσο είμαι καταξιωμένη γιατί όλοι εμείς που γράφουμε,"οι σύγχρονοι", έχουμε αντιμετωπιστεί με κάποια ειρωνεία από ομότεχνους και ειδικά αν τα βιβλία μας είναι αυτό που λένε "ευπώλητα".Αυτό που ξέρω με σιγουριά, είναι οτι μέσα από την διαδικασία της συγγραφής και της έκδοσης των βιβλίων μου, απέκτησα πολλούς και καλούς φίλους-αναγνώστες και μου είναι αρκετό. Όσο για την παρουσίαση του καινούριου μου βιβλίου έχω κάνει ανάρτηση στο blog μου. Καλή σου μέρα!

 
Τη 12:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Αγαπητέ Dodo, ξέρω ότι με παρακολουθείς και σ' ευχαριστώ :)

 
Τη 12:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

so-far, ευχαριστώ για τις ευχές :)

 
Τη 12:15 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Αγαπητή Λένα (είδες; Συνεμορφώθην αμέσως προς τα υποδείξεις!), θίγεις μεγάλο θέμα και αυτή τη στιγμή δεν έχω το χρόνο να απαντήσω αναλυτικά. Εν συντομία λέω ότι όντως η μεγαλύτερη επιβράβευση ενός συγγραφέας είναι οι αναγνώστες του. Από την άλλη, ωστόσο, το σύστημα είναι τέτοιο που πολλοί εξαιρετικοί συγγραφείς "μαγκώνονται" στα γρανάζια του, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν χαμένα πραγματικά διαμάντια της ελληνικής λογοτεχνίας...

 
Τη 9:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

....Και ν' αποκτούν αξία άνθρακες με γερές γνωριμίες στα ΜΜΕ!

 
Τη 12:05 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Λένα, άνθρακες και μμε πάνε πακέτο...
(Και το λέω εγώ, ένας -κατ' επάγγελμα- δημοσιογράφος...)

 
Τη 11:35 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Καλημέρα! Μόλις πριν λίγα λεπτά, διάβασα την τελευταία φράση από το βιβλίο σου "ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΟΙΡΑ"....
Δεν θα σου κάνω αναλυτική κριτική εδώ (την έκανα στο blog Μου), αλλά δεν μπορούσα να μην σ' "επισκεφθώ" για να πω...Μπράβο Χρήστο! Το βιβλίο σου μου άρεσε πάρα πολύ! Από το θέμα, που ήταν τόσο φρέσκο, τόσο πρωτότυπο, μέχρι και για τον τρόπο γρφαής που ήταν ανάλαφρος,που το χιούμορ σου μ' έκανε άπειρες φορές να χαμογελάσω, που έφτιαχνε την διάθεση! Και όλα αυτά, χωρίς να με αποσπάσει από το ζητούμενο: Εμείς καθοδηγούμε την Μοίρα ή εκείνη έχει προαποφασίσει και γράψει το σενάριο της ζωής μας, πριν από μας, για μας;Και πόσο οι επιλογές μας απορρέουν από τον χαρακτήρα μας; Μήπως η πονηρή Μοίρα τις έχει "φυτέψει" στο μυαλό μας καμουφλάροντάς τις σαν "επιλογές ζωής επιβεβλημένες από τις συνθήκες";
Μου άρεσε πολύ Χρήστο το βιβλίο σου και συγχαρητήρια! Ειλικρινά,βγαλμένα μέσα από την καρδιά και με θαυμασμό: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

 
Τη 12:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Λένα, τι να πω τώρα εγώ... Μόλις πριιν από λίγο ξύπνησα (μου έπεσε, φαίνεται,βαρύς ο καθαρός αέρας της εξοχής -όχι ότι μου κακόπεσε, δηλαδή) άνοιξα το καβουρδιστήρι που αυτοαποκαλείται λάπτοπ (αν και το λάπτοπ μια χαρά είναι, η γραμμή είναι να την κλαιν οι ρέγγες...) κι αφού έριξα του κόσμου τα μπινελίκια, καθότι είδα κι έπαθα μέχρι ν' ανοίξει το μπλογκ, διάβασα την τόσο γλυκιά καλημέρα σου...
Τι άλλο να πω; Ευχαριστώ από καρδιάς; Φτάνει; Δε φτάνει...
:)
(Να σου πω... Τι να σου τάξω για να ξυπνήσω... αναλόγως κι αύριο;)
:)))))

 
Τη 5:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Πρώτα απ' όλα ξυπνάς αργά! Δεύτερον, κάτι ξέρω από αργές γραμμές του διαδικτύου. Ο γιος μου λέει οτι είναι "πιο αργές και απ' τον θάνατο"! Τρίτον για να ξυπνήσεις πάλι έτσι ευχάριστα, θα κάνεις υπομονή, μέχρι να διαβάσω και το άλλο σου βιβλίο, γιατί όπως καταλαβαίνεις, μου κίνησες την περιέργεια και θα το πάρω κι αυτό! Είμαι δε σίγουρη οτι θα μου αρέσει, αφού μου "πάει" ο τρόπος γραφής σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

 
Τη 7:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Λένα, εδώ είναι που ταιριάζει γάντι το "no comments". Με την καλή έννοια. :)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα