Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2008

Ένας "Μάγος" που... πουλάει!


Μάλιστα... Να που το έζησα κι αυτό... Και μάλιστα άρτι αφιχθείς εν Αθήναις από το Λόγγο:
Ο "Μάγος της Μπάλας", το τελευταίο μου βιβλίο (και πρώτο μου παιδικό μυθιστόρημα) που κυκλοφόρησε τέλος Μαΐου, ήταν όλο το καλοκαίρι στα ευπώλητα (best sellers, επί το ελληνικότερον) του Ελευθερουδάκη...
Ειδικά τον Ιούλιο ήταν στα 15 πρώτα όλων των παιδικών λογοτεχνικών -ελληνικών και ξένων. Και τον Αύγουστο ήταν 11ο ανάμεσα στα ελληνικά -πιο πάνω και από βιβλία του... Τριβιζά, αν έχετε το θεό σας!!!
Και για του λόγου (μου) το αληθές δείτε εδώ και εδώ (Ιούλιος) και εδώ (Αύγουστος).
Βρε, μπας και πρέπει ν' ασχοληθώ αποκλειστικά με την παιδική λογοτεχνία;
Μπα... Όσο η τρέλα μου (να καταγράφω τα στραβά κι ανάποδα της ενηλικίωσης) παραμένει κι όσο τα σχόλιά σας εξακολουθούν να μου κρατούν ψηλά το ηθικό, θα συνεχίσω να γράφω για μεγάλους. Κάθε ηλικίας.
Και, εννοείται, σας ευχαριστώ πολύ όλους! :)
ΥΓ: Κάποια από τα σχόλια μπορείτε να τα δείτε εδώ ("Ό Έρωτας δεν κάνει για πιλότος")
...και εδώ ("Με Λένε Μοίρα")