Παρασκευή, Νοεμβρίου 23, 2007

Ο ασυμβίβαστος dr. House


Τα λέγαμε και πέρσι για το κόλλημα με τις αμερικανικές σειρές (λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ).
Φέτος έχω πάθει ζημιά με μια ακόμα σειρά. Δεν είναι καινούρια -παίζεται η 4η σεζόν φέτος-, αλλά εγώ δυστυχώς φέτος την ανακάλυψα.
Και λέω δυστυχώς, γιατί, βλέποντας δυο τρία από τα φετινά επεισόδια, υποχρεώθηκα να ξαμοληθώ στον παγκόσμιο ιστό και να κατεβάσω και τις τρεις προηγούμενες σεζόν... Οπότε, αν βάλεις και τα συγγραφικά - δημοσιογραφικά, καταλαβαίνετε γιατί έχω ψιλοχαθεί από προσώπου μπλογκ.
Το House M.D. είναι μια σειρά προσωποκεντρική. Την παράσταση κλέβει ο εκπληκτικός Hugh Laurie, ο οποίος υποδύεται ένα σακάτη, αντικονφορμιστή, αντικοινωνικό, μοναχικό και γενικά εκκεντρικό γιατρό, ο οποίος χρησιμοποιεί χίλια δυο αντισυμβατικά - αντιδεοντολογικά (;) μέσα για να να διαγνώσει τις πιο σπάνιες ασθένεις.
Δεν έχει καμιά σχέση με τις υπόλοιπες ιατρικές σειρές. Δείτε έστω και ένα επεισόδιο και θα με θυμηθείτε (το ότι θα... κολλήσετε, είναι αυτονόητο!).

ΥΓ. Υπότιτλους (πιστέψτε με, θα τους χρειαστείτε -όσο καλά αγγλικά κι αν ξέρετε...) μπορείτε να βρείτε στο εξαιρετικό σάιτ Greektvsubs. Τα παιδιά εκεί κάνουν καταπληκτική δουλειά (τύφλα να 'χουν οι επαγγελματίες)


Θα με βρείτε και εδώ: http://www.fasoulasonline.com/

16 σχόλια:

Τη 1:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Καμια σημασια είπε...

Ωπα ..!
Κι εγώ το έβλεπα φανατικά όμως φέτος λόγω υποχρεώσεων δεν μπορώ ..

Θα μπορούσες να μου πείς (έστω και στα κρυφά )
από που το κατεβάζεις ;

 
Τη 3:03 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger An-Lu είπε...

Ένα έχω να πω: Πόρωση!
Εγώ αρκούμαι σε ότι προβάλλει η τιβί διότι δεν έχω ολοκληρώσει ακόμα τους 4400!!

 
Τη 3:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger an205 είπε...

κόλλημα μιλάμε....
έχει πάρει και βραβείο...

 
Τη 4:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

@ καμιά σημασία
Θα σου στείλω e-mail οσονούπω με λεπτομέρειες

 
Τη 4:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

an-lu
Επειδή δεν βλέπω τηλεόραση -παρά μόνο αθλητικά- δεν είχα ιδέα ότι δείχνει το Ηοuse. Ποιο κανάλι; Και ποια σεζόν, ξέρεις;

 
Τη 4:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

an205, πολλά βραβεία. Και τα αξίζει με το παραπάνω.

 
Τη 4:31 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ το βλέπω! Εμ αν έχει ο άνθρωπος θεατρική παιδεία "ζωγραφίζει" !

Το δείχνει το Σταρ από πέρσι τα σαββατοκύριακα. Φέτος ξέρω ωπς είναι σίγουρα Κυριακή απόγευμα!Η ώρα παίζει!

 
Τη 12:26 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Καμια σημασια είπε...

:)
Ευχαριστώ

 
Τη 12:11 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger vampiria είπε...

Είναι πραγματικά καταπληκτικός! Κλέβει την παράσταση! Προβάλλεται και Σάββατο - για την ώρα δεν είμαι σίγουρη!

Καλημέρες

 
Τη 1:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Vampiria, ναι το διαπίστωσα για το Star. Είναι στην τρίτη σεζόν

 
Τη 9:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Συγνώμη, αλλά θα το πω: πού ζεις καλέ μου άνθρωπε και ανακάλυψες τώρα τη σειρά αυτή; Φύλλο δεν κουνιέται σπίτι κάθε Σάββατο! οικογενειακώς φανατικοί! Τέλος πάντων "κάλλιο αργά παρά ποτέ"!

 
Τη 10:35 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Λένα μου, κάλλιο αργά παρά ποτέ. Μόνο που τώρα εγώ είμαι... μια σεζόν μπροστά! :)

 
Τη 12:22 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

poli kalh seira pragmatika

 
Τη 11:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Καίτη, καλωσήλθες. Ναι, σαφώς, μία από τις καλύτερες αμερικανικές σειρές.

 
Τη 4:53 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

το βλεπω και εγω απο περισι και μπορω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο σε ιατρικη σειρα κυκλοφορει!η εντατικη δεν πιανει μια μπροστα του!

 
Τη 4:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Dr. GDK είπε...

Φιλε Χρηστο,εγω τωρα ποια θεση θα πρεπει να παρω; Ενα click στο nick μου τα λεει ολα!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα