Τρίτη, Μαρτίου 20, 2007

Δέκα βιβλία...


Μετά τις αγαπημένες ταινίες, καιρός, νομίζω, να ξεκινήσει κι ένας κύκλος με τα αγαπημένα βιβλία. Σκέφτηκα να στρογγυλοποιήσω τον αριθμό και να τον κάνω "10". Όχι ότι είναι εύκολο να ξεχωρίσει κανείς τη δεκάδα, ειδικά αν είναι βιβλιοφάγος (Reader μ' ακούς; -Περίμενε, όμως, έρχεται κι η σειρά σου!).
Εν πάση περιπτώσει, έστυψα λίγο παραπάνω το μυαλό μου σε σχέση με τι έχω βάλει στο προφίλ του μπλογκ και... ιδού τα αποτελέσματα:

* Η Φάρμα των Ζώων (Τζορτζ Όργουελ)

* Ο Γλάρος Ιωνάθαν (Ρίτσαρντ Μπαχ)

* Ο Τελευταίος Πειρασμός (Νίκος Καζαντζάκης)

* Ερωτικές Ιστορίες Καθημερινής Τρέλας (Τσαρλς Μπουκόβσκι)

* Μίζερι (Στίβεν Κινγκ)

* Γυρίστε το Γαλαξία με Οτοστόπ (Ντάγκλας Άνταμς)

* Το Σπίτι του Ύπνου (Τζόναθαν Κόου)




Διευκρίνιση: Προσπάθησα να διατηρήσω κάποιες ισορροπίες. Να συνδυάσω, δηλαδή, λογοτεχνικές αξίες και προσωπική απόλαυση τις ώρες της ανάγνωσης. Ίσως και γι' αυτό να έκανα... πέτρα την καρδιά μου, αφήνοντας στην "απέξω" κλασικά λογοτεχνικά διαμάντια (Έγκλημα και Τιμωρία, Το Όνομα του Ρόδου κ.τ.λ.).

Λοιπόν, ώρα να ρίξω το μπαλάκι. Το οποίο καλούνται να παραλάβουν οι:

* Μάνος Κοντολέων
* Αλέξης Σταμάτης
* Λεία Βιτάλη
* Αναγνώστης
* Σταυρούλα Σκαλίδη

Συγχωρέστε με που σας βάζω δύσκολα, αλλά το κάνω για... ιδιοτελείς λόγους! Πραγματικά, είμαι πολύ περίεργος να μάθω το... "Top 10" των αναγνωστικών σας προτιμήσεων!
Και βέβαια, μην παραλείψετε να προσκαλέσετε κι εσείς με τη σειρά σας άλλους 5 bloggers.
Καλές... σπαζοκεφαλιές!

8 σχόλια:

Τη 1:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger scalidi είπε...

αγαπητέ χρήστο, σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, μου είναι αδύνατο να ανταποκριθώ αυτή τη στιγμή, λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων. σου ζητώ συγγνώμη και επιφυλάσσομαι στο μέλλον να επανορθώσω...καλή σου μέρα

 
Τη 2:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Όποτε βρεις χρόνο, Σταυρούλα. Δε μας κυνηγάει κανείς :)

 
Τη 9:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Μανος Κοντολεων είπε...

Δέκα βιβλία να διαλέξω από τις χιλιάδες που έχω διαβάσει;...
Μα πώς είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να το τολμήσω;
Είναι σα να μου ζητάνε να διαλέξω δέκα στιγμές της ζωής μου, δέκα όνειρα που είδα, δέκα εφιάλτες. Δέκα φιλιά, δέκα χάδια, δέκα αναστεναγμούς, δέκα χαμόγελα.
Όχι! Κι άλλωστε δεν μου αρέσουν οι επιλογές... Κάτι σα βραχεία λίστα υποψηφιοτήτων προς βράβευση. Ή λίστα με ευπώλητα.
Κι αν έπρεπε να διαλέξω, θα ήθελα να γράψω δέκα βιβλία από αυτά που έχω ξεχάσει... Ίσως άδικα
Ευχαριστώ πάντως για την πρόσκληση

 
Τη 10:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Μάνο, κάπως έτσι αντέδρασα κι εγώ όταν με προσκάλεσαν να διαλέξω 7 αγαπημένες ταινίες. Τελικά, το είδα σαν παιχνίδι. Ακριβώς αυτό που είναι, δηλαδή. Και απλώς επέλεξα (βιβλία και ταινίες) που μου ήρθαν γρήγορα στο νου, που μου 'χουν μείνει ως δυνατή, απολαυστική ανάμνηση.
Κι εγώ σιχαίνομαι τις λίστες. Αλλά, δεδομένου ότι γηράσκω αεί... παλιμπαιδίζων (συγνώμη για το αδόκιμο της λέξης) μ' αρέσουν τα παιχνίδια! Και έτσι ακριβώς το αντιμετωπίζω.

 
Τη 10:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Λεία Βιτάλη συγγραφέας είπε...

Χρήστο σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Αν και είναι δύσκολο το παιχνίδι εντούτοις σαν παιχνίδι είναι αποδεκτή η δυσκολία του.

 
Τη 10:48 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Λεία μου, περιμένω με ανυπομονησία! :)

 
Τη 2:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger scalidi είπε...

χρήστο, άργησα αλλά "έπαιξα" τελικά, αλλά με δικούς μου όρους. να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση

 
Τη 10:22 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Χρήστος Φασούλας είπε...

Σταυρούλα, σε επισκέπτομαι... πάραυτα! :)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα